Derde keer in twee dagen waterlek in Lottum op zelfde plek

LottumAlgemeen26 juni 2026

Opnieuw is op de Lom de Berghlaan in Lottum een waterleiding gesprongen. Het is de derde keer in twee dagen dat er problemen zijn in de straat.

"Vrijdagmiddag was het raak op enkele tientallen meters van een eerder lek dat enkele uren eerder was gedicht", aldus een buurtbewoner.

Lantaarnpaal

Bij het nieuwe lek dreigt er een lantaarnpaal om te vallen. Deze moet eerst verwijderd worden alvorens men kan beginnen aan het dichten van het lek. WML laat weten dat het lek pas gedurende de zaterdag zal zijn verholpen.